دستور پخت

طرز تهیه مک اند چیز بدون خامه

تصویر طرز تهیه مک اند چیز بدون خامه

مرحله اول

برای تهیه مک اند چیز رستورانی ابتدای کار یک قابلمه مناسب حاوی آب را روی حرارت زیاد قرار می دهیم، سپس ۱ قاشق چایخوری نمک به آن اضافه می کنیم. در ادامه اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد.

 
 

مرحله دوم

حالا پوست سیر را جدا می کنیم، سپس با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه پاستا را درون آب جوش می ریزیم و اجازه می دهیم پاستا درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود، سپس آبکشی می کنیم.

 
 

مرحله سوم

در این مرحله اجازه می دهیم آب اضافی پاستا کاملا خارج شود، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را درون تابه اضافه می کنیم. در ادامه اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس آرد را به کره اضافه می کنیم.

 
 
 

مرحله چهارم

حالا آرد را تفت می دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود، سپس فلفل سیاه، نمک، پودر آویشن، جوز هندی و سیر رنده شده را به آرد اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم، سپس شیر را به تدریج اضافه می کنیم.

 
 

مرحله پنجم

در این مرحله شیر را هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند و سس به غلظت مطلوب برسد. در ادامه پنیر پیتزا را به همراه پنیر گودا درون سس می ریزیم و مخلوط می کنیم تا پنیر ها آب شوند، سپس پاستا را درون سس می ریزیم.

 
 

مرحله ششم

حالا پاستا را به مدت ۱۰ دقیقه تفت می دهیم، سپس فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم و اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه پس از گذشت این زمان پاستا را درون یک ظرف مناسب می ریزیم.

مرحله هفتم

در این مرحله روی پاستا را با پنیر پیتزا و پارمزان می پوشانیم، سپس ظرف را طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم پاستا درون فر بماند تا پنیر پیتزا آب شود. در ادامه در صورت نیاز گریل را روشن می کنیم.

 
 

مرحله هشتم

در نهایت اجازه می دهیم روی پنیر پیتزا طلایی و خوشرنگ شود، سپس مک اند چیز را از فر خارج می کنیم و با مقداری جعفری خرد شده تزئین می کنیم. در آخر مک اند چیز را به همراه سس مخصوص سرو می کنیم. نوش جان.

چند نمونه از محصولات الینور

سخن پایانی شما میتوایند چند نمونه از محصولات الینور را در این قسمت انتخاب نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *